Ervaren team

Ons team is er één om trots op te zijn. Ze zijn kundig, snel, bereikbaar, komen hun afspraken na en hebben oog voor onze klanten.

Eerste consult

Bent u nieuwsgierig naar onze diensten? Wil je een afspraak maken, neem gerust contact met ons op.

100% Resultaat

Wij streven altijd naar 100% resultaat zodat uw financiële situatie & administratie altijd onder controle is en blijft.

Als Westlandse jongens begonnen we dit avontuur. Ruim 12 jaar geleden. Inmiddels zijn we mannen met jarenlange ervaring en wat extra grijze haren. Er is veel veranderd. Maar één ding is al die jaren gebleven: onze rotsvaste overtuiging dat je klanten van mens tot mens aan moet spreken. Want ook al zijn getallen onze passie: onze klanten zullen nooit een cijfer worden. 

 

WIE WE ZIJN?

Begonnen als twee broers met een financiële missie en tomeloze ambitie, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een toonaangevend bedrijf. Naast de gebroeders Steenks is compagnon Mark de Waal de zaak kracht bij komen zetten. Met de huidige bedrijfsnaam als logisch gevolg. Daarnaast hebben we een fantastisch, slim en sprankelend team dat samen met ons knokt voor onze klanten. Weten wie ze zijn?

We zijn betrokken. Zowel bij onze klanten als bij onze omgeving. Culturele en sportieve evenementen en organisaties in onze regio kunnen regelmatig op onze steun rekenen

Bekijk onze medewerkers

 

WAT WE DOEN?

We brengen rust en overzicht in de tent. Dat doen we op verschillende manieren. Door de administratie van het gehele (grote of kleine) bedrijf te (re-)organiseren, door de loonadministratie te regelen of door de administratie van particulieren uit te voeren. Maar ook door strategisch advies te geven aan mens en organisatie. Over groeiperspectief, kansen en knelpunten bijvoorbeeld.

Lees meer over onze diensten…

 

HOE WE DAT DOEN?

We laten klanten precies weten wat bij ze past. Dat is de voor de één een korte update en voor de ander een adviesgesprek over ontwikkelingsmogelijkheden. We voeren onze gesprekken in begrijpelijke taal en onder het genot van een ‘bakkie’. Met ruimte in onze agenda. Zodat we tijd hebben om te luisteren, om vragen te stellen en om uitleg te geven waar nodig. Met plezier!

 

WAAROM WE DAT DOEN?

We zijn van huis uit opgegroeid met het plezier rondom cijfers. Je administratie op orde hebben, dat zit ons in de genen. Om ons heen zagen we dat anderen dat gevoel niet altijd deelden. Sterker nog: het regelen van de (personeels-)administratie was soms een blok aan het been van hun bedrijf. Door dit over te nemen, overzichtelijk en leuker te maken zorgen we dat onze klanten kunnen doen waar ze goed in zijn. En dat geeft ons energie. 

 

WAAR WE DAT DOEN?

Oorspronkelijk was onze thuisbasis Westland en zijn in 2022 uitgebreid met een tweede kantoor in Scheveningen. Het kantoor in Monster is gevestigd in het voormalig Rabobankpand in het centrum aan de Herenstraat 9.
Het kantoor in Scheveningen is gevestigd aan de 2e haven aan de Kranenburgweg 140 uitkijkend op het levende havengebied en vele pleziervaartuigen. Maar we gaan ook over de grenzen en zijn actief in groot Haaglanden en daarbuiten.

We werken graag in een omgeving met uitstraling en stijl. Niet stijf, formeel of kleurloos. Dat jasje past ons niet. We willen dat onze klanten zich welkom voelen, van directie tot administratief medewerker en van gevestigd ondernemer tot start-up. Onze deur staat altijd open. Kennis maken? Graag!

Neem gerust contact met ons op

 

WAAR WE HEEN WILLEN?

Ambities hebben we genoeg. Dat past bij ons karakter. We hebben een groot klantenbestand waar we trots op zijn en dat maar door blijft groeien. Ons 32 medewerkers tellende topteam blijft zich ontwikkelen en uitbreiden. Die groei zetten we door. Met één belangrijk uitgangspunt: we waarborgen de kwaliteit van onze dienstverlening. Meer weten over wat wij in de toekomst voor je kunnen betekenen?

Meer weten?

 

Wil je een afspraak maken?
Wij staan altijd voor je klaar!

Maak vandaag nog een afspraak

Snel in contact of kom langs

Wil je ons snel een bericht sturen, dat kan! Vul het formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!

Geachte relatie,

Vanwege de maatregelen m.b.t. het Coronavirus werken veel van onze medewerkers vanuit huis. Minder urgente afspraken met derden worden de komende weken zoveel als mogelijk beperkt. 

Ons kantoor is gewoon telefonisch bereikbaar; daarnaast zijn Léon Steenks, Gertjan Steenks en Mark de Waal dagelijks op hun mobiele telefoon tot 22.00 uur ‘s avonds bereikbaar.

Werktijdverkorting
Verwacht u door het coronavirus minimaal twee weken tenminste 20% minder werk te hebben, dan is het mogelijk om werktijdverkorting aan te vragen bij het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. De medewerkers blijven dan in dienst, maar ontvangen voor het aantal uren dat er tijdelijk geen werk is, een WW-uitkering. Let op: dit geldt enkel voor de medewerkers waarvoor u het loon moet doorbetalen en dus niet voor oproepkrachten met een nulurencontract of voor uitzendkrachten. Wilt u meer weten over de gevolgen van het coronavirus op en rond de werkvloer? Of wilt u gebruik maken van de werktijdverkorting? Neem contact met ons op.

Uitstel van betaling
Bedrijven die in financiële nood komen door de coronacrisis kunnen uitstel van betaling aanvragen bij de Belastingdienst. Ook kan er een verzoek gedaan worden de voorlopige aanslagen 2020 te verlagen.

Fiscale maatregelen
Ondernemers die op papier hun problemen aantonen, hoeven voorlopig geen inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, omzetbelasting en loonbelasting af te dragen aan de fiscus. Het kabinet hoopt met deze nieuwe maatregelen de economische pijn voor ondernemers zoveel mogelijk te verzachten.

BMKB
Mkb’ers die in financiële problemen dreigen te komen, kunnen de overheid vragen garant te staan voor leningen. Deze borgstellingsregeling (BMKB-regeling) voor kredieten moet bedrijven helpen om tijdelijke liquiditeitstekorten te kunnen opvangen. Staatssecretaris Mona Keijzer van Economische Zaken en Klimaat hoopt dat deze maatregel binnen twee weken actief is.

Mochten wij u hiermee van dienst kunnen zijn, dan vernemen wij dat graag.

De afhandeling van uw vragen zal wellicht langer duren dan u van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.

Léon: 06 – 24 25 52 36
Gertjan: 06 – 23 35 39 38
Mark: 06 – 30 66 04 58